مجموعه بازی پلی اتیلنی سفارشی

شاید بتوان یکی از بهترین راهکار ها برای شناسایی تولیدکنندگان مجموعه بازی های پلی اتیلنی را همین موضوع مجموعه بازی پلی اتیلنی سفارشی دانست. چراکه تنها تولید کنندگان وسایل بازی پلی اتیلنی قادر به انجام این کار می باشد.

چنانچه برای یک فضا نیاز به طراحی اختصاصی مجموعه بازی پلی اتیلنی دارید، می توانید با ارسال عکس و ابعاد محدوده مورد نظر، مشاوره تخصصی جهت خرید مجموعه بازی پلی اتیلن سفارشی خود بگیرید.

مجموعه بازی پلی اتیلنی سفارشی

منظور از مجموعه بازی پلی اتیلنی سفارشی چیست؟

هر مجموعه بازی پلی اتیلنی از بخش های متفاوتی تشکیل شده است که به ترتیب شامل:

سرسره های پلی اتیلنی

سقف های پلی اتیلنی

تاب پلی اتیلنی

الاکلنگ پلی اتیلنی

فیگورهای پلی اتیلنی

تونل های پلی اتیلنی

پنل های پلی اتیلنی

صخره نوردی

ایستگاه ها

پله ها 

صخره نوردی و…

می باشد. مدرن سازان تجهیرات پارک ایرانیان قادر است تمامی اجزای یک مجموعه بازی را به شکل سفارشی تولید نماید و شما می توانید از بین انواع محصولاتی که برای یک بخش تولید می شود، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

کیفیت مجموعه بازی پلی اتیلنی سفارشی

کیفیت تمامی محصولات ما به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و عدم استفاده از ضایعات در بالاترین حالت ممکن بوده و این ویژگی ما را از مابقی تولید کنندگان مجموعه بازی های پلی اتیلنی مجزا می کند.
اولویت اصلی تیم مدرن سازان تجهیزات پارک ایرانیان سلامت کودکان این سرزمین است چراکه هرگونه استفاده از مواد ضایعاتی و بی کیفیت، به معنی به خطر افتادن سلامت کودکانمان است، متاسفانه استاندارهای تولید در کشورمان به دلیل عدم نظارت صحیح، قابل استناد نمی باشد و باعث شده است تا افراد سودجو بدون در نظر داشتن موضوع سالامت کودکان از موضوع سواستفاده نمایند.
کیفیت مجموعه بازی پلی اتیلنی سفارشی

قیمت خرید مجموعه بازی پلی اتیلنی سفارشی

شاید در ابتدا به این موضوع فکر کرده باشید که ممکن است قیمت خرید مجموعه بازی پلی اتیلنی سفارشی به دلیل طراحی مجزا برای یک مکان گران تر باشد، اما شرکت مدرن سازان تجهیرات پارک ایرانیان تضمین می نماید که تنها هزینه دریافتی از شما، هزینه قطعات استفاده شده در طرح سفارشی می باشد و بابت طراحی و پیشنهادات و مشاوره هیچگونه هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

نکات سفارش مجموعه بازی پلی اتیلنی از روی عکس

خیلی وقت ها مشتریان ما، با دیدن عکس مجموعه بازی پلی اتیلنی خاصی و یا مشاهده یک مجموعه در مکانی از آن عکس گرفته و عینا همان مجموعه را می خواهند سفارش دهند، لذا لازم است یکسری موارد را در نظر داشته باشید:

  • خیلی اوقات عکس ها با واقعیت همخوانی ندارد مثلا ممکن است در یک عکس یک سرسره اسپیرال در ارتفاع خیلی پایین نمایش داده شده باشد ولی امکان تولید ندارد چرا که برای نصب سرسره اسپیرال نیزا به یک حداقل ارتفاع می باشد. مواردی از این دست زیاد در عکس های اینترنتی مشاهده می شود.
  • تنوع محصولات ما برای فیگور های پلی اتیلنی و یا سقف های پلی اتیلنی ایستگاه ها محدود است و شما ممکن است سقف و یا فیگور خاصی مد نر داشته باشید که در عکس وجود دارد اما با توجه به این محدودیت شما می بایست یکی از انواع سقف ها و یا فیگور هایی که ما تولید می نماییم را جایگزین آن سقف یا فیگور داخل عکس نمایید.
  • با توجه به این که عکس ها قادر به اندازه گیری از نظر فضای مورد نیاز برای طراحی ندارند، می بایست قبل از انتخاب عکس اول از ابعاد محدوده مورد نظر برای اجرای مجموعه بازی پلی اتیلنی اطمینان حاصل کرد.
  • آخرین مورد هم تنوع رنگی است که تیم مدرن سازان تجهیزات پارک ایرانیان بدون شک در این مورد در ایران بی رقیب بوده چرا که تنوع رنگی کلیه محصولات ما شامل 8 رنگ آبی، بنفش، زرد، سبز روشن، سبز تیره، صورتی، قرمز و نارنجی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *